Onthaal en Snelloket
Katleen en Nena ontvangen u met de glimlach tijdens de openingsuren. Voor alles wat kan afgehandeld worden aan het snelloket hebt u nooit een afspraak nodig
Een overzicht van de diensten die aangeboden worden aan het onthaal
- Afhalen van aangevraagde documenten(e-id, reispas, rijbewijs,…) en attesten
- Aanpassingen van pincode, adres op identiteitskaart, ecowerf-gegevens,…
- Verkoop van tickets voor culturele activiteiten, wandel- en fietskaarten, afvalzakken, pasjes en stickers voor het containerpark, compostvaten en –bakken
- Afrekenen van alle betalende documenten en vakantieactiviteiten
- Aanvragen van nieuwe pin/puk code bij verlies
- Aanmelden voor niet-gemeentelijke diensten die in het gemeentehuis aanwezig zijn (politie, DCO, wooninfopunt, Wijkwerken, Sacha, SVK WoonregT, Ondernemersloket, juridisch advies). Informatie over de zittijden van deze diensten kan u terugvinden op onze website en er is ook een uitgebreide informatiebrochure beschikbaar aan het onthaal
U kan er ook terecht voor
- Afgeven documenten/post voor alle gemeentelijke diensten en OCMW
- Maken van afspraken voor diensten
- Melden van klachten en problemen
- Melden schade aan teelten en ondertekenen van ingediend dossier
- Afstempelen van papieren deeltijdse arbeid
- Stickers “geen reclame” en huisdierenstickers
- Toeristische info
Tijdens de openingsuren zijn wij telefonisch bereikbaar op 011/58.65.00. U kan ons ook altijd mailen via Onthaal@geetbets.be
Via het “Digitaal Loket” kan u online heel wat informatie opvragen en uw gegevens in het rijksregister raadplegen