Onthaal en Snelloket

Katleen en Nena ontvangen u met de glimlach tijdens de openingsuren. Voor alles wat kan afgehandeld worden aan het snelloket hebt u nooit een afspraak nodig

Een overzicht van de diensten die aangeboden worden aan het onthaal

  • Afhalen van aangevraagde documenten(e-id, reispas, rijbewijs,…) en attesten
  • Aanpassingen van pincode, adres op identiteitskaart, ecowerf-gegevens,…
  • Verkoop van tickets voor culturele activiteiten, wandel- en fietskaarten, afvalzakken, pasjes en stickers voor het containerpark, compostvaten en –bakken
  • Afrekenen van alle betalende documenten en vakantieactiviteiten
  • Aanvragen van nieuwe pin/puk code bij verlies
  • Aanmelden voor niet-gemeentelijke diensten die in het gemeentehuis aanwezig zijn (politie, DCO, wooninfopunt, Wijkwerken, Sacha, SVK WoonregT, Ondernemersloket, juridisch advies). Informatie over de zittijden van deze diensten kan u terugvinden op onze website en er is ook een uitgebreide informatiebrochure beschikbaar aan het onthaal

U kan er ook terecht voor

  • Afgeven documenten/post voor alle gemeentelijke diensten en OCMW
  • Maken van afspraken voor diensten
  • Melden van klachten en problemen
  • Melden schade aan teelten en ondertekenen van ingediend dossier
  • Afstempelen van papieren deeltijdse arbeid
  • Stickers “geen reclame” en huisdierenstickers
  • Toeristische info

Tijdens de openingsuren zijn wij telefonisch bereikbaar op 011/58.65.00. U kan ons ook altijd mailen via Onthaal@geetbets.be

Via het “Digitaal Loket” kan u online heel wat informatie opvragen en uw gegevens in het rijksregister raadplegen